Продавець Магазин іграшок Тойс розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
186 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 17.06).

Черняховского, д.107, Запоріжжя, Україна
Додати відгук
Тойс - свій склад і 100% наложка
+380 (66) 828-45-15
+380 (67) 978-05-63

Пасажирський літак Антонів Ан-12БК "Куб". 1/72 RODEN 048

  • Немає в наявності
  • Код: 048

1 270 ₴

+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Пасажирський літак Антонів Ан-12БК "Куб". 1/72 RODEN 048
Немає в наявностіПасажирський літак Антонів Ан-12БК "Куб". 1/72 RODEN 048
1 270 ₴
+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Збірна модель пасажирського літака Антонів Ан-12БК "Куб" RODEN 048

Довжина моделі, мм: 459

До комплекту набору входить:

  • 11 рамок із деталями
  • декаль (наклейка)
  • 1 рамка виготовлена з прозорого пластику (ліхтар кабіни)
  • схема для фарбування моделі
  • докладна інструкція російською та англійською мовами

Клей, фарби до комплекту не входять, необхідно купувати окремо!

Понад тридцять років Ан-12 був основним військово-транспортним типом СРСР. Поряд з експлуатацією ВВС (ВВС) Ан-12 широко застосовувався в цивільній авіації. Велика вантажність, велика дальність польоту та низька вартість експлуатації стали основними причинами комерційного успіху цього літака.
Із самого початку виробництва Ан-12 його військова служба вважалася пріоритетною. Однак інтенсивний розвиток народного господарства СРСР і величезна територія цієї країни визначили неминучість використання цього літака в цивільній авіації.
Гражанські літаки Ан-12 були дуже схожі на своїх військових побратимів. Природно, насамперед допрацювали шасі та демонтували озброєння (іноді зберегло положення хвостової гармати, але зі встановленням так званої «торцевої кришки»). Також була знята РЛС М-3, а на її місце встановлена РЛС ПО3-1 для спостереження за поверхнею. Ця радіолокаційна апаратура мала кілька менші габарити, тому обтічник цивільного Ан-12 теж мав іншу форму.
Радянське Міністерство цивільної авіації використовувало громадянський варіант Ан-12 для розв'язання різних завдань — доставки харчів у віддалені та важкодоступні райони країни, контейнерних перевезень, доставляння допомоги країн із «соціалістичним способом розвитку» (у основному в Африці та Латинській Америці).
1966 року Аерофлот відкрив перший міжнародний вантажний маршрутжер - Ріга- Париж, а 1969 року - ще один - Владисток - Амстердам. Ан-12 використовувався на цьому маршруті довгий час.
На початку 1990-х років більшість військових літаків Ан-12 було знято з озброєння ВВС у нині розпатеному Радянському Союзі та продано численним знову створеним транспортним компаніям. Велика кількість літаків Ан-12 була експортована (зазвичай в Африці), де вони залишаються на озброєнні сьогодні. Однак найчастіше ці машини не відповідають сучасним стандартам і навіть піддають літнім екіпажам певного ризику.
Більшість Ан-12 були побудовані в 1960-х роках і зараз мають бути виведені з ладу; Однак зараз ОКБ ним. Антонова розглядає можливість продовження літньої експлуатації цих літаків до 2010 року.

Основні атрибути
ВиробникRoden
Країна виробникУкраїна
Вікова групаВід 10 років
Масштаб моделі1:72
Матеріал виготовленняПластик
СтанНовий
УпаковкаКартонна коробка
  • Ціна: 1 270 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner