Продавець Магазин іграшок Тойс розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
201 відгук
Черняховского, д.107, Запоріжжя, Україна
Додати відгук
Тойс - свій склад і 100% наложка
+380 (66) 828-45-15
+380 (67) 978-05-63

Поплавцевий гідросамолет PC-6 B2/H4 Turbo Porter. Модель у масштабі 1/48. RODEN 445

  • Готово до відправки
  • Код: 445

1 120 ₴

+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Поплавцевий гідросамолет PC-6 B2/H4 Turbo Porter. Модель у масштабі 1/48. RODEN 445
Готово до відправкиПоплавцевий гідросамолет PC-6 B2/H4 Turbo Porter. Модель у масштабі 1/48. RODEN 445
1 120 ₴
+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Збірна модель поплавцевого гідросамолету "Пілатус ПС-6 B2/H4 Портер"/Pilatus PC-6 B2/H4 Turbo Por RODEN 445

Довжина:  моделі, мм: 229

До комплекту набору входить:

  • 9 рамок із деталями
  • декаль (наклейки) 
  • 1 рамка виготовлена з прозорого пластику (ліхтар кабіни)
  • схема для фарбування моделі
  •  докладна інструкція англійською та російською мовами

Клей, фарби до комплекту не входять, необхідно купувати окремо!

1959 року швейцарська компанія Pilatus Aircraft побудувала одинарною двигунами легкої авіації загального призначення, ПК-6 Porter, з Lycoming GSO-480 340 л.с. . двигун. Літак був побудований в порівняно невеликих кількостях (72 одиниці), але його конструкція, попри його базовий характер, мала великий потенціал для виконання найрізноманітніших завдань. Через два роки з'явилася PC-6A Turbo Porter з 520 л.с. . Двигун Turbomeca Astazou перевершив свого попередника за всіма основними показниками продуктивності. Пізніше на літак встановили ще один двигун — 550 л.с.Pratt & Whitney Canada PT6A. Тепер у версії PC-6B, крім зсувних бічних дверей, з обох боків фюзеляжу з'явилися індивідуальні двері для пілотів, які полегшили виліт із аеропорту або евакуацію кабіни в повітрі в разі виникнення аварійної ситуації. Як і у PC-6A, ніс мав характерну пряму подовжену форму. У доопрацьованому PC-6/B2-H2 встановили двигун потужністю 680 кінських сил, що неабияк поліпшило можливості літака.
Турбовінтовий двигун PC-6 дуже швидко став популярним серед пілотів, став добре продаватися у Швейцарії та експортувався в багато інших країн. Тривалий час його використовували ВВС багатьох країн на різних континентах — від європейської Австрії до далекої Австралії. Але навіть найдовші та найуспішніші конструкції літаків зрештою закінчують свій термін експлуатації, і не дивно, що всередині 1990-х років PC-6 нарешті повсюдно зняли з військової служби. Навіть після довгої роботи у ВВС у цих літаків був шанс на друге життя. Так було і з PC-6 — велика кількість приватних ентузіастів із різних куточків світу мріяли придбати цей літак із чудовими характеристиками та придатністю для цивільного використання.
Під час військової служби ПК-6 вживається спроби переобладнати його з колісної конфігурації в гідроплан, щоб він міг приземлятися на поверхні води. Однак ця доробка не сподобалася військовим в жодній із країн, де використовувався ПК-6. Проте деякі цивільні ПК-6 були обладнані поплавцями та надалі використовувалися в регіонах із великими територіями озер і річок на початку двадцять першого століття.

Основні атрибути
ВиробникRoden
Країна виробникУкраїна
Вікова групаВід 8 років
Масштаб моделі1:48
Матеріал виготовленняПластик
СтанНовий
УпаковкаКартонна коробка
  • Ціна: 1 120 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner