Продавець Магазин іграшок Тойс розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
114 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день.

Черняховского, д.107, Запоріжжя, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Додати відгук
Тойс - свій склад і 100% наложка
+380 (66) 828-45-15
+380 (67) 978-05-63

North American T-28C Trojan. Модель-копія в масштабі 1/48. RODEN 451

  • В наявності
  • Код: 451

1 320 грн

+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
North American T-28C Trojan. Модель-копія в масштабі 1/48. RODEN 451
В наявностіNorth American T-28C Trojan. Модель-копія в масштабі 1/48. RODEN 451
1 320 грн
+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Збірна модель навчально-тренувального літака Норт Амерікен RODEN 451

Довжина моделі, мм: 209

Розмах крила, мм: 254

У комплект набору входить:

  • 6 рамок з деталями
  • декаль (наклейка)
  • 1 рамка виконана з прозорого пластика (ліхтар кабіни)
  • схема для фарбування моделі
  • докладна інструкція на українській і англійській мовах

Клей, фарби в комплект не входять, необхідно купувати окремо!

Навчально-тренувальні літаки ВПС будь-якої країни завжди грали дуже важливу роль. Перед тим, як довіритися бойовим машинам, початківці пілоти повинні пройти обов'язкове льотне випробування на тренері, щоб отримати теоретичні навички, отримані на заняттях. Нерідко для цього використовувалися двомісні версії звичайних бойових машин, наприклад, коли готували майбутніх льотчиків-винищувачів. Однак, як правило, перші польоти виконувалися на спеціально створених базових тренувальних літаках.
В історії американського авіабудування однією з найбільш епохальних машин цього класу став північноамериканський Т-6 Texan, спроектований до початку Другої світової війни і випущений у кількості понад 15 тисяч одиниць. Ця машина експортувався в багато країн світу, і проіснувала до кінця 1960-х років. Однак із закінченням ери поршневих двигунів стало ясно, що необхідний новий літак, який міг би замінити T-6 Texan для базової підготовки пілотів. ВМС США особливо потребували новому літаку - флот тепер став основою прогнозованої стратегічної могутності країни, і тому було необхідно побудувати машину для швидкої підготовки нового покоління початківців пілотів до спільної роботи. -керувати кораблями і посадити літак на палубу авіаносця.
У 1946 році північноамериканська фірма запропонувала ВМФ проект XSN2J, який повинен був замінити SNJ (військово-морське назву Т-6). Рік потому ВПС також вирішили замінити Т-6, і North American швидко модифікували прототип у відповідності з армійськими специфікаціями, ставши Т-28. Перші випробувальні польоти відбулися в вересні 1949 року, і їх результати більш ніж задовольнили військових. North American отримала замовлення на 266 машин, які отримали позначення троян Т-28А. Літак мав класичне тандемне розташування сидінь, велику кабіну з відмінним оглядом і при необхідності міг нести різні боєприпаси на пілонах під крилами. Літак виявився настільки успішним, що північноамериканська фірма незабаром ввела в дію додаткові виробничі підприємства. До середини 1950-х було вироблено майже 1200 танків Т-28А. У цей час американські військові відчули гостру потребу в літаку, який можна було б доставити в «дружні» країни і виробництво якого не вимагало б значних витрат. На початку 1961 року Т-28А вже вважався застарілим для авіаційного озброєння своєї країни, але був найбільш підходящим для цього вимоги. У нього був більш потужний (1425 л. с.) двигун Р-1820-56С, а крило було посилено, щоб витримувати повну масу до 4 000 фунтів. У подкрыльевых блоках встановлювалися два кулемети 0,5 калібру з боєкомплектом по 1000 пострілів кожна, при цьому можна було підвішувати бомби на шести подкрыльевых пілонах; або ракети, контейнери з напалмом та інші боєприпаси. Підвищена злітна маса включала установку подкрыльных паливних баків на 177 галонів. У кабіні були встановлені приціли, посилений планер.
Всі ці доробки, безумовно, вплинули на льотні характеристики Т-28, однак як легкий ударний літак він показав себе цілком вдалою машиною. Всього North American переобладнали в нові Т-28Д понад 300 Т-28А. Як і планувалося, ці літаки незабаром переобладнали країни-сателіти США в Південно-Східній Азії. Т-28Д брав участь у В'єтнамській війні на боці Південного В'єтнаму, а пізніше вони використовувалися ВВС Камбоджі, Філіппін і Таїланду, як правило, в операціях проти повстанців всередині країни.
Цей літак дуже швидко завоював міцну репутацію в якості засобу боротьби з повстанцями, і незабаром Т-28Д став поставлятися в ВПС Конго та Ефіопії в Африці, а також в Гондурас, Болівії і Еквадору в Латинській Америці. Здатність Т-28 діяти з найпримітивніших злітно-посадочних смуг та наносити швидкі удари з повітря по партизанських угруповань робила цей літак незамінним у всіх відносинах. Останні машини цього типу були списані з військової служби в країнах третього світу тільки в кінці 1980-х років.

Основні атрибути
Виробник Roden
Країна виробникУкраїна
Вікова групаВід 8 років
Масштаб моделі1:48
Матеріал виготовленняПластик
СтанНовий
УпаковкаКартонна коробка
  • Ціна: 1 320 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner