Продавець Магазин іграшок Тойс розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
131 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день.

Черняховского, д.107, Запоріжжя, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Додати відгук
Тойс - свій склад і 100% наложка
+380 (66) 828-45-15
+380 (67) 978-05-63

Opel Blitz 3.6 – 47 Omnibus W39 Ludewig (Essen). Збірна модель німецького автобуса в масштабі 1/35. RODEN 807

  • В наявності
  • Код: 807

1 119 

+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Opel Blitz 3.6 – 47 Omnibus W39 Ludewig (Essen). Збірна модель німецького автобуса в масштабі 1/35. RODEN 807
В наявностіOpel Blitz 3.6 – 47 Omnibus W39 Ludewig (Essen). Збірна модель німецького автобуса в масштабі 1/35. RODEN 807
1 119 
+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Масштабна модель автобуса Opel Blitz 3.6 — 47 Omnibus W39 Ludewig (Essen) RODEN 807

Довжина моделі, мм: 216

До комплекту набору входить:

  • 8 рамок з деталями
  • декаль
  • 8 гумових покришок
  • схема для фарбування моделі
  • докладна інструкція російською та англійською мовами

Клей, фарби до комплекту не входять, необхідно купувати окремо!

1939 року Німеччина стрімко готується до глобальних бойових дій. У планах німецького командування передбачалося миттєве захоплення досить великих територій інших країн, тому особлива увага приділялася питанні про максимально можливу моторизації піхотних частин. Крім великої кількості різних типів вантажівок, які вже були на озброєнні Вермахта, на озброєння стали брати та штабні автобуси, основним завданням яких було перевезення офіцерів під час наступальних дій армії з ймовірною перспективою мінімального опору з боку супротивника. противна сторона в конфлікті.
Практика виготовлення автобусів на шасі вантажівки була давно, і тому найпоширеніші типи автобусів, які потрапляли в інвентарь німецьких, були засновані на найпоширеніших вантажівках. Однією з найпопулярніших вантажівок тоді був добре відомий Opel Blitz, і на її шасі був спроєктований стандартний армійський автобус (у той час більш поширеним терміном для нього був «омнібус»).
Фірма Ludewig, що займала проектування автобуса, розташовувалася в Ессені та мала великий досвід у виробництві цивільних багатоступеневих автомобілів. Штатна шасі тритонної вантажівки була трохи подовжена (до 4450 мм), а рама посилена. Оригінальний суцільнометалевий кузов нового автобуса мав досить елегантні обриси, і тільки передня частина, де був захований двигун, і класичний радіатор із характерним логотипом відразу нагадати одного з його попередників, знаменитого «Бліц». Усередині салону було кілька рядів сидінь, які за потреби можна було легко демонтувати (транспортування сипких вантажів, медичного обладнання тощо).
Серійне виробництво автобуса, що офіційно дістав позначення Opel 3.6-47 type W39, почалося в другій половині 1939 року, майже одночасно з вторгненням Німеччини в Польщу та початком Другої світової війни. Спочатку кількість автомобілів, що випускаються на місяць, була дуже невеликою, але вже 1940 року з конвеєра в Ессені сходила приблизно сотні одиниць на місяць. Серійне виробництво тривало до середини 1943 року, коли положення Німеччини на фронті погіршилося, основні промислові матеріали були в дефіциті, і внаслідок цього Любелігу довелося серйозно спростити конструкцію автобуса. За цей період було зроблено всього 2880 одиниць ранньої версії, які були відправлені як на Східний фронт у Росії, так і в Африканський корпус генерала Ромеля в Північній Африці.
На додаток до своєї основної мети — перевезення офіцерів Вермахта — автобуси мали виконувати різні інші функції, як-от функції мобільного штаба, телефонної станції та радіостанції, мобільної пекарні та пральної тощо. Особливо варто зазначити , їх роль у транспортуванні. поранених із поля бою до шпаків — ряди сидінь прибрали, а на їхнє місце через задні двері, що відчинялися всередину, можна було легко пронести кілька ношів із пораненими, залишивши місце для встановлення медичного обладнання.
Автобуси Opel Blitz 3.6-47 використовувалися в армії до самого кінця війни, але відразу після цього швидко зникли, поступившись місцем сучаснішим розробленням концерну Opel у перші післявоєнні роки.

Основні
Виробник Roden
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
Користувацькі характеристики
Вікова групаВід 8 років
Масштаб моделі1:35
Матеріал виготовленняПластик
УпаковкаКартонна коробка
  • Ціна: 1 119 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner