
Opel Blitz 3.6 – 47 Omnibus W39 Ludewig (Essen). Збірна модель німецького автобуса в масштабі 1/35. RODEN 807
- В наявності
- Код: 807
1 530 грн
- +380 (67) 978-05-63
Масштабна модель автобуса Opel Blitz 3.6 – 47 Omnibus W39 Ludewig (Essen) RODEN 807
Довжина моделі, мм: 216
У комплект набору входить:
- 8 рамок з деталями
- декаль
- 8 гумових покришок
- схема для фарбування моделі
- докладна інструкція на російській і англійській мовах
Клей, фарби в комплект не входять, необхідно купувати окремо!
У 1939 році Німеччина стрімко готувалася до глобальних бойових дій. У планах німецького командування передбачався миттєвий захоплення досить великих територій інших країн, тому особлива увага приділялася питанню про максимально можливу моторизації піхотних частин. Крім великої кількості різних типів вантажівок, які вже перебували на озброєнні Вермахту, на озброєння стали брати і штабні автобуси, основним завданням яких була перевезення офіцерів під час наступальних дій армії з імовірною перспективою мінімального опору з боку противника. противна сторона в конфлікті.
Практика виготовлення автобусів на шасі вантажівки існувала давно, і тому найбільш поширені типи автобусів, які потрапляли в інвентар німців, були засновані на найбільш поширених вантажівках. Одним з найпопулярніших вантажівок у той час був добре відомий Opel Blitz, і на його шасі був спроектований стандартний армійський автобус (в той час більш поширеним терміном для нього був «омнібус»).
Фірма Ludewig, яка займалася проектуванням автобуса, розташовувалася в Ессені і мала великий досвід у виробництві цивільних багатоступеневих автомобілів. Штатний шасі трехтонного вантажівки було трохи видовжене (до 4450 мм), а рама посилена. Оригінальний суцільнометалевий кузов нового автобуса мав досить елегантні обриси, і тільки передня частина, де був захований двигун, і класичний радіатор з характерним логотипом відразу нагадали одного з його попередників, знаменитого «Бліцу». Усередині салону було кілька рядів сидінь, які при необхідності можна було легко демонтувати (транспортування сипучих вантажів, медичного обладнання тощо).
Серийное производство автобуса, официально получившего обозначение Opel 3.6-47 type W39, началось во второй половине 1939 года, почти одновременно с вторжением Германии в Польшу и началом Второй мировой войны. Поначалу количество выпускаемых в месяц автомобилей было очень небольшим, но уже в 1940 году с конвейера в Эссене сходило около сотни единиц в месяц. Серийное производство продолжалось до середины 1943 года, когда положение Германии на фронте ухудшилось, основные промышленные материалы были в дефиците, и в результате Людевигу пришлось серьезно упростить конструкцию автобуса. За цей період було вироблено всього 2880 одиниць ранньої версії, які були відправлені на Західний фронт у Росії, так і в Африканський корпус генерала Роммеля в Північній Африці.
В дополнение к своей основной цели - перевозке офицеров Вермахта - автобусы должны были выполнять различные другие функции, такие как функции мобильного штаба, телефонной станции и радиостанции, мобильной пекарни и прачечной и т. Д. Особо следует отметить их роль в транспортировке. раненых с поля боя в госпиталь - ряды сидений убрали, а на их место через заднюю дверь, открывавшуюся внутрь, можно было легко пронести несколько носилок с ранеными, оставив место для установки медицинского оборудования.
Автобуси Opel Blitz 3.6-47 використовувалися в армії до самого кінця війни, але відразу після цього швидко зникли, поступившись місцем більш сучасним розробкам концерну Opel в перші повоєнні роки.
Основні | |
---|---|
Виробник | Roden |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Вікова група | Від 8 років |
Масштаб моделі | 1:35 |
Матеріал виготовлення | Пластик |
Упаковка | Картонна коробка |
- Ціна: 1 530 грн