Продавець Магазин іграшок Тойс розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
114 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день.

Черняховского, д.107, Запоріжжя, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Додати відгук
Тойс - свій склад і 100% наложка
+380 (66) 828-45-15
+380 (67) 978-05-63

Збірна модель німецького автобуса Opel Blitzbus Ludewig "Aero" RODEN 728

  • В наявності
  • Код: 728

408 грн

+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Збірна модель німецького автобуса Opel Blitzbus Ludewig "Aero" RODEN 728
В наявностіЗбірна модель німецького автобуса Opel Blitzbus Ludewig "Aero" RODEN 728
408 грн
+380 (66) 828-45-15
  • +380 (67) 978-05-63
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Збірна модель німецького автобуса Opel Blitzbus Ludewig "Aero" RODEN 728

Довжина моделі - 116 мм.

У комплект набору входить:

7 рамок із деталями

декаль (наклейка)

схема для фарбування моделі

докладна інструкція українською та англійською мовами

Клей, фарби в комплект не входять, необхідно придбати окремо!

На початку 1930-х років Німеччина поступово оговталася від затяжної економічної депресії, спричиненої наслідками Першої світової війни та бурхливих політичних подій 20-х років. Піднесення Адольфа Гітлера, що поставив собі за мету відновлення політичної ролі та значення Німеччини, які вона мала до Великої війни, стало поштовхом для швидкого зростання в різних секторах промисловості, включаючи автомобільну промисловість. Однак Німеччина, хоч і батьківщина автомобіля, дозволила іншим країнам взяти на себе лідерство в автомобільній промисловості в перші роки 20 століття; перш за все Франція та Англія, і ці країни стали законодавцями мод у розвитку автомобілів.
У середині 1930-х років відомий дизайнер Фердинанд Порше запропонував Гітлеру концепцію «народного автомобіля». Він розробив невеликий автомобіль, який згодом став одним із класичних автомобілів автомобільної промисловості - VW Beetle. Елегантні контури цього автомобіля викликали справжній бум серед німецьких автомобільних дизайнерів. Автомобілі минулих років мали кузов різних та окремих форм, серед яких виділялися капот, задня частина кузова, багажник і т. д. Тепер перевага була віддана конструкції ультрасучасних аеродинамічних форм, і незабаром ці нові функції набули широкого поширення не тільки. на автомобілях, але також на вантажівках, автобусах та навіть пасажирських поїздах.
У невеликій кузовній майстерні компанії Ludewig Brothers у німецькому місті Ессен вже кілька років встановлюються кузови власної розробки на шасі вантажівок від провідних німецьких автовиробників. У 30-х роках минулого століття фірма Ludewig особливо тісно співпрацювала з концерном Opel. Після появи тритонної вантажівки Opel Blitz майстерня братів Людвіг розробила кілька нових концептуальних кузовів для цього автомобіля.
Один з них був автобусом з новим кузовом обтічної та округлої форми.
Стиль решітки радіатора був незвичайним – дизайнери ательє Ludewig відхилилися від традиційної форми Opel, яка зазвичай використовується на вантажівках та інших автобусах, та створили нову округлу форму передньої частини кузова. Капот двигуна досить елегантно поєднувався із закругленими крилами над передніми колесами. У задній частині корпусу був аеродинамічний гребінь, що нагадує плавець великої риби.
Салон також відрізнявся від попереднього компонування сидінь студії – у першому салоні пасажирські крісла розташовувалися під кутом 45 градусів до вікон для кращого огляду; а пасажири другого салону сиділи на диванних кріслах, на зразок тих, що стоять у приймальних закладах.
Цей автобус вироблявся ательє Ludewig в одиничних екземплярах, тому що серійне виробництво було досить дороге навіть на ті часи. Однак після початку Другої світової війни принаймні одна з цих машин була мобілізована до лав Вермахту, перефарбована у військовий колір «панцерграу» і брала участь у бойових діях перших років конфлікту як транспорт для офіцерів.

Основні атрибути
Виробник Roden
Країна виробникУкраїна
Масштаб моделі1:72
СтанНовий
Основні
ТипАвто/Мото
  • Ціна: 408 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner